Нещодавно мені випала нагода побувати на тренінгу для студентів-журналістів з тайм-менеджменту у Дніпровському Центрі журналістської солідарності. Признатись, цей тренінг був для мене дуже очікуваним, адже я не вмію планувати свій час. Скільки б не старалася, скільки б методик в Інтернеті не випробовувала – спроби були невдалими. Тому я йшла на це заняття і говорила собі: «Дашо, слухай уважно, запам’ятовуй найменші дрібнички».
Тренерка Наталія Руссу – досвідчена журналістка, дуже доброзичлива і привітна. Її цікаво було слухати, тим паче, що вона наводила багато прикладів із власного досвіду. Нам вона запропонувала опанувати ефективну техніку «Матриця Ейзенхауера», яка допомагає визначати пріоритети у справах. Я ніколи раніше не чула про цей метод. Він підійде усім, хто бажає розібратися з особистим та робочим часом, навчитися планувати власний розклад.
А ще Наталія Руссу дала майбутнім журналістам практичні поради щодо тайм-менеджменту. Зокрема, що треба навчитися говорити «ні» тим справам, які не потребують великої уваги та терміновості.
Цей тренінг допоміг мені розібратися іще з однією особистою проблемою. Частенько я лаю себе за те, що дозволяю собі відпочити замість того, аби щось поробити. Як пояснила пані Наталія, з такими думками треба боротися, бо це – абсолютно нормально. На відпочинок теж треба відводити час.
Якщо оцінити ефективність тренінгу по десятибальній шкалі, то я ставлю тверду десятку. Завдяки «Матриці Ейзенхауера» зараз я планую і свій тиждень, і навіть місяць. Не забуваю про корисні поради тренерки, щодень згадую щось з її слів. Для мене планування часу тепер – легко! З’явилося розуміння пріоритетів, власної дисципліни.
Дар’я Любарська, студентка 1 курсу спеціальності «Журналістика» Університету митної справи та фінансів.