На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.«До нашої редакції звернулася політична партія з пропозицією про розміщення політичної реклами. При укладенні договору з’ясувалося, що у нас немає відповідного КВЕД. Представник замовника заявив, що це порушення. Чи дійсно це є порушенням?». – Якщо ми звернемось до Класифікації видів економічної діяльності …
Детальніше »Про розрахунок вартості реклами під час виборів. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ
На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «Підкажіть, будь-ласка, як правильно розрахувати вартість політичної реклами під час виборів?» – Якщо раніше у виборчому законодавстві була прописана формула розрахунку вартості одиниці друкованої площі, то з прийняттям Виборчого кодексу України така умова зникла. Ви самостійно розраховуєте розцінки вартості одиниці друкованої площі …
Детальніше »Про публікацію розцінок на розміщення передвиборної агітації. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ
На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «Ми не знайшли у Виборчому кодексі інформації про строки публікації розцінок на розміщення передвиборної агітації. Допоможіть розібратися». – Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення виборчого законодавства» від 16 липня 2020 року N 805-IX до Виборчого …
Детальніше »Про право власності на доменне ім’я сайту газети. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ
На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «Ми зараз готуємося до створення сайту газети. Чи можна, щоб власником доменного імені цього сайту була фізична особа?». – Якщо ви створюєте сайт друкованого ЗМІ, то для його розміщення в мережі інтернет (на веб-сервері) потрібно надати йому ім’я (домен). Доменне ім’я …
Детальніше »Про публікацію в онлайн ЗМІ розцінок на розміщення передвиборної агітації. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ
На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «Чи потрібно онлайн ЗМІ публікувати розцінки на розміщення передвиборної агітації?». – Передвиборна агітація – це здійснення будь-якої діяльності з метою спонукання виборців голосувати або не голосувати за певного кандидата, партію (організацію партії) – суб’єктів виборчого процесу. Передвиборна агітація може здійснюватися у …
Детальніше »Працює «Гаряча лінія» з надання правової допомоги медіа
Нагадуємо, що для юридичної допомоги журналістам та редакціям працює «гаряча» телефонна лінія. Щоденно у робочі дні – з понеділка по п’ятницю – з 10-ї до 14-ї години безкоштовні юридичні консультації всім потребуючим надаватиме медіа-юрист Ігор Федоренко. Телефон – 099-986-69-66. «Гаряча лінія» працює в рамках проекту Тернопільського прес-клубу «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» …
Детальніше »НСЖУ вимагає зняти з розгляду законопроект «Про медіа» через системні загрози свободі слова
Проект закону «Про медіа» – це не закон для захисту медіа. Це не про посилення захисту, не про права журналістів, не про державні гарантії незалежності медіа (в тому числі економічної незалежності!), не про відповідальність посадовців і політиків за тиск на журналістів. Це законопроект про захист влади від журналістів, про санкції, …
Детальніше »Районки без районів: до чого готуватися?
На реформовані районні газети чекає нове випробування. Як відомо, «нагорі» вирішили ліквідувати велику кількість районів в усіх регіонах України (приміром, на Тернопільщині з 17-ти їх має залишитися лише 3). Тож багато газет втратять свій районний статус з наслідками, частину з яких навіть складно точно передбачити. З проханням прокоментувати в цьому …
Детальніше »Про майнову відповідальність засновників підприємства. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ
На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «Нещодавно довелося почути від бухгалтера про майнову відповідальність засновників підприємства. Але при реформуванні редакції про це не йшлося. То чи справді ми несемо таку відповідальність?». – Обсяг матеріальної відповідальності учасників напряму залежить від організаційно-правової форми юридичної особи. Всі її види ми …
Детальніше »Про право учасника товариства на ознайомлення з документацією. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ
На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «Я є співзасновником роздержавленої редакції. Перед щорічними загальними зборами звернувся до керівництва товариства з проханням надати річну фінансову звітність для ознайомлення. В наданні копії звітності мені відмовили, заявивши, що це конфіденційна інформація. Чи маю я право ознайомитися з документами товариства?». – …
Детальніше »