Редактори і дизайнери реформованих газет Дніпропетровщини разом з колегами Сумської, Харківської та Херсонської областей вчилися оновлювати контент і робити верстку газет більш сучасною. Поєднували теорію з практикою. А все для того, щоб зробити свої видання привабливішими та цікавішими для читача і рекламодавця.
«Перезавантаження: як малими зусиллями оновити контент і верстку газети» – за такою темою у рамках проекту «Сприяння медіа-реформам та розвитку регіональної журналістики» Тернопільського прес-клубу 26-27 липня в Харкові пройшов дводенний тренінг.
Лєра Лауда, співзасновниця Агенції розвитку локальних медіа «Або», навчала, як писати про звичне незвично і людською мовою, аби це була справжня інформаційна бомба. У практичній частині учасники тренінгу вчилися шукати цікаві теми для новин у невеликих містах.
Про те, як виглядає сучасна газетна верстка, розповідала дизайнерка Ольга Павленко. Йшлося також про основні тренди, на кого орієнтуватися і де шукати приклади, що надихають. Працівники ЗМІ аналізували власні помилки у верстці, вчилися робити її динамічною, використовувати візуальні елементи, які роблять шпальту живою.
«Аналізували верстку колег, шукали плюси і мінуси, прислухалися до порад і підказок тренерок… За таким цікавими заняттями непомітно промайнули два навчальні дні. Щиро дякуємо Лєрі та Ользі за корисне навчання! До того ж подібні заходи – це чудова можливість завести нові знайомства з колегами», – ділиться враженнями учасниця Наталя Долгіх (газета «Нові рубежі», Кринички).
Тренінг проводився в рамках проекту «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.
Фото з сайту Харківського прес-клубу.