• Офіційно
  • Актуально
  • Апарат
  • Журналістська поезiя
  • Журналістська проза
  • Конкурси
  • ЗМI регiону
  • Контакти

Дніпропетровська обласна організація Національної спілки журналістівДніпропетровська обласна організація Національної спілки журналістів

Дніпропетровська обласна організація Національної спілки журналістів
  • ГЛАВНАЯ
  • ДОО НСЖУ
    • Про ДОО НСЖУ
    • Апарат
    • Правлiння
    • Секретарiат
    • Ревiзiйна комiсiя
    • Кодекс професійної етики
    • Місцеві осередки
  • ПРЕС-КЛУБ
  • НОВИНИ
    • Дніпро
    • Кам’янське
    • Кривий Ріг
    • Павлоград
    • Магдалинівка
    • Марганець
    • Нікополь
  • ВІДЕО
  • ЖУРФОНД
Останні новини
  • Instaкрок в instaурок: майстер-клас для криворізьких журналістів
  • Пліч-о-пліч заради життя: як мистецтво об’єднало воїнів і дітей
  • Робота з болем інших: як не втратити себе, висвітлюючи травматичні теми (АНОНС)
  • Гранти, ком’юніті, власні проєкти: як локальним медіа залишатися стійкими
  • Фото проти фейків: чому медіа повинні бути «якорями» справжнього фотоконтенту та як журналістам знімати правду
  • Відкритий конкурс: Підтримка незалежних медіа в Україні
  • «Знов про журналістів без журналістів!» – Сергій Томіленко про можливі зміни до Цивільного кодексу
  • Чи можуть локальні медіа стати каталізаторами змін у громадах, коли навколо вибухають шахеди
  • Наслідки ракетної атаки по Дніпру: постраждали колеги-медійники
  • Онлайн-медіакава «Гранти, ком’юніті, власні проєкти: як медіа може розбудовувати свою фінансову сталість» (АНОНС)
Головна/новини/Гранти, ком’юніті, власні проєкти: як локальним медіа залишатися стійкими

Гранти, ком’юніті, власні проєкти: як локальним медіа залишатися стійкими

5 днів пройшло новини, новини ДОО НСЖУ Коментарі Вимкнено до Гранти, ком’юніті, власні проєкти: як локальним медіа залишатися стійкими 87 Перегляди

Слідкуйте за нами в Telegram та Instagram!

Фінансова незалежність сьогодні – один із найбільших викликів для українських медіа, зокрема локальних. Адже дедалі більш обмеженою і ризикованою є ідея життя на грантах, тож редакції змушені шукати нові інструменти, аби зберегти незалежність, рости, розвиватись й продовжувати виконувати свою місію. Саме про це говорили учасники онлайн-медіакави, організованої минулого тижня Дніпровським центром журналістської солідарності НСЖУ у співпраці з представницею Національної ради з питань телебачення і радіомовлення України у Дніпропетровській області.

– Ми не можемо чекати, що нам просто принесуть гроші і скажуть: от вам бюджет, робіть, що хочете. Такого не буде, потрібно самим заробляти й шукати шляхи для розвитку, – наголосила головна редакторка та засновниця дніпровського онлайн-медіа «Місто і річка» Наталя Куліді.

Молоде онлайн-медіа з’явилося у 2024 році завдяки програмі Media Development Foundation, та вже через дев’ять місяців, коли строк фінансової підтримки проєкту завершився, постало питання виживання. Понад двадцять поданих грантових заявок, від маленьких до великих, – і жодного результату. Але врешті-решт команда знайшла рішення, яке продовжує працювати і на сьогодні.

– Де можна шукати гроші, коли ви молоде медіа? Перше – це спільнота, створення ком’юніті, друге – це реклама, і третє – це власні продукти, – розповіла редакторка. – Перше, що ми зробили, – почали активно працювати зі спільнотою міста.

Цьогоріч, навесні, запустили клуб, де люди можуть оформити підписку і у такий спосіб підтримувати видання. Водночас, медіа активно розвивається в напрямку проведення освітніх заходів, підтримки локальних громадських ініціатив та пропозицій щодо покращення міста Дніпро.

На сьогодні клуб «Міста і річки» – це не лише про фінансування, але й про людей, готових брати участь у проєктах медіа й пропонувати власні ідеї:

– Серед своїх підписників ми знайшли багато унікальних людей, про досвід яких можна розповісти. Завдяки спільноті, ми розширили перелік тем, про які цікаво написати. Це такий постійний діалог. І це дуже цінно.

Редакторка наголосила, що варто експериментувати з різними стратегіями й підходами. Так, хоча частина ідей, як-от гранти чи продаж мерчу, поки не спрацювала, інші напрями – підписка, організація заходів чи освітні проєкти – мають гарний потенціал. Та варто зауважити, що досвід «Міста і річки» – не скільки про онлайн формат, скільки про аудиторію, тож він цілком екстраполюється й на інші види медіа.

– Це все наша аудиторія і ми вибираємо, як по-різному з нею працювати. Тут немає обмеження щодо форматів роботи журналістів. Головне розуміти, яка ваша стратегія і які заходи ви можете впроваджувати, – прокоментувала Наталя Куліді.

Про інший шлях розповів директор Павлоградської телерадіокомпанії «ПТРК» Юрій Шевченко, а саме – активне використання цифрових платформ. Телерадіокомпанія активно просуває контент на YouTube і визначає його як один з важливих ресурсів для просування. Адже відео на цій платформі живе роками, а не добу, як у соціальних мережах. Щобільше, як зазначив директор, саме тут формується лояльна аудиторія та довіра.

– Головне, щоб був якісний контент, – зауважив Юрій Шевченко. – Наша тактика була проста: короткі новини до трьох хвилин, швидкі перегляди, аналітика та спецпроєкти, довгострокове життя відео, обов’язкові субтитри. Це 100% те, що має бути у відео не лише в YouTube, а й у всіх соцмережах. Тому що ми всі можемо дивитися відео і без звука.

Так, без додаткових бюджетів, завдяки регулярним публікаціям та експериментам із форматом Shorts, телерадіокомпанія змогла отримати тисячі нових підписників. ПТРК також активно працює з такими соціальними мережами як TikTok, Telegram, Instagram та Facebook, адаптуючи контент під кожну:

– Використовуємо різні формати під кожну платформу. YouTube – це аналітика і новини. TikTok – це короткі емоційні ролики. Telegram – оперативне повідомлення та коментарі. Facebook – база дорослої аудиторії. Instagram – візуальний бренд й інтерактиви. Запускаємо опитування, щоб аудиторія говорила з нами – такий собі зворотній зв’язок.

У компанії переконані: сьогодні телебачення вже не може залишатися монологом, і саме соцмережі допомагають налагодити діалог, підвищити залученість аудиторії та вибудовувати довіру.

Невимушена розмова за філіжанкою кави, яка віртуально об’єднала медійників з різних куточків України, вкотре довела, що фінансова сталість локальних медіа неможлива без поєднання кількох напрямів. Гранти, підтримка спільнот, власні продукти, реклама та активна робота в цифровому просторі – рішень багато, та для кожного спрацює щось своє. Щось, що відгукується аудиторії та надихає читати, слухати, переглядати й підтримувати. Тим не менш, ось основні поради, на які варто звернути увагу вже сьогодні:

1. Не покладайтеся лише на гранти. Так, вони допомагають, але конкуренція зростає, отримати грантову підтримку все складніше, і цього ресурсу може бути недостатньо.
2. Будуйте власну спільноту. Формуйте навколо себе коло людей, готових підтримувати вас фінансово й ідейно.
3. Не цурайтеся цифрових платформ. YouTube, TikTok, Telegram, Instagram тощо допомагають розширити охоплення без великих бюджетів та знайти свою аудиторію.
4. Подумайте над власними продуктами, які ви можете створювати. Від освітніх заходів до співпраці з бізнесом – все це додаткові джерела доходу.
5. Не бійтеся експериментувати. Не всі ідеї спрацьовують одразу, але саме успіхи й падіння дозволяють знайти працюючі моделі.
6. Не забувайте про журналістську солідарність. Обмін досвідом – цінний ресурс, який може допомогти вам знайти свій шлях.

Ліана Охрименко, інформаційна служба Дніпровського ЦЖС

Більше на нашій сторінці у Facebook та каналі в YouTube!

МіткиYouTube для медіа власні проєкти медіа гранти для медіа Дніпровський Центр журналістської солідарності локальні медіа медійна спільнота підтримка медіа розвиток локальних медіа українські медіа фінансова незалежність журналістів фінансова сталість медіа

Попередні Фото проти фейків: чому медіа повинні бути «якорями» справжнього фотоконтенту та як журналістам знімати правду
Вперед Робота з болем інших: як не втратити себе, висвітлюючи травматичні теми (АНОНС)

Схожі записи

Instaкрок в instaурок: майстер-клас для криворізьких журналістів

19 години пройшло

Пліч-о-пліч заради життя: як мистецтво об’єднало воїнів і дітей

2 дні пройшло

Робота з болем інших: як не втратити себе, висвітлюючи травматичні теми (АНОНС)

3 дні пройшло

Зверніть увагу

Фото проти фейків: чому медіа повинні бути «якорями» справжнього фотоконтенту та як журналістам знімати правду

Слідкуйте за нами в Telegram та Instagram! Фотографіям люди більше вірять, ніж просто текстам, тому …

Ми в соц. мережах:

  • Слідкуйте за нами в Telegram та Instagram!

    З ювілеєм!

    29  вересня – СОПІЛЬНЯК  Маргарита Сергіївна

    01 жовтня – МОСКАЛЕНКО Дмитро Валерійович

    04 жовтня – ГОЛОВКО Вікторія  Петрівна

     

     

    З Днем народження!

    29  вересня – ЛЕБЕДЄВА Майя Сергіївна

    МИРОНЕНКО Ганна Євгенівна

    РИБЧЕНКО Віктор Вікторович

    30 вересня – БОГАТИРЬОВ Андрій Анатолійович

    ЖУКОЦЬКА Марія Сергіївна

    ШКУРА  Віталій Сергійович

    01 жовтня – ШКЛЯР Анатолій Миколайович

    02 жовтня – АВИЖЕНЕЦЬ Лариса Володимирівна

    04 жовтня – ДЕМЧЕНКО Володимир Дмитрович

    ЄВСТІГНЄЄВА Олена Михайлівна

    05 жовтня – КОВАЛЬЧУК Таїсія Миколаївна

    Хай ваше щастя квітне веселково,
    І хай лунає скрізь привітне слово,
    Хай Бог благословляє Вашу долю,
    І вбереже Вас від розлуки й болю.
    Достатку, щастя, радості й любові,
    Родині Вашій в доброму здоров’ї
    !





















    Більше на нашій сторінці у Facebook та каналі в YouTube!

Новини ДОО НСЖУ

  • Instaкрок в instaурок: майстер-клас для криворізьких журналістів

    19 години пройшло
  • Робота з болем інших: як не втратити себе, висвітлюючи травматичні теми (АНОНС)

    3 дні пройшло
  • Гранти, ком’юніті, власні проєкти: як локальним медіа залишатися стійкими

    5 днів пройшло
  • Фото проти фейків: чому медіа повинні бути «якорями» справжнього фотоконтенту та як журналістам знімати правду

    7 днів пройшло
  • «Знов про журналістів без журналістів!» – Сергій Томіленко про можливі зміни до Цивільного кодексу

    1 тиждень пройшло

НОВИНИ ПРЕС-КЛУБУ

  • Звіт з моніторингу ЗМІ (Дніпропетровська область)

    15.06.2022
  • Про зміни у трудових відносинах в умовах воєнного стану

    27.03.2022
  • Про суміщення посад та поділ посадового окладу. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

    27.01.2022
  • Про намагання депутатів місцевої ради збільшити орендну плату для редакції. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

    31.08.2021
  • Про призупинення виходу газети. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

    08.08.2021

Новини Партнерів

Погода та прикмети на пʼятницю, 3 жовтня 2025 року

Прогноз погоди у Дніпрі та прикмети на пʼятницю, 3 жовтня 2025 року. Хмарна погода протримається у Дніпрі увесь день. Без опадів. ...

Чи можна їсти перед сном: поради для здорового відпочинку

Фахівці наголошують: лягати спати на голодний шлунок не варто. Відчуття голоду може спричинити проблеми із засинанням, неприємне бурчання в животі та навіть біль у шлунку. ...

Роман Пересунько: Нові сервіси стимулюють зростання ефективності digital-реклами

Експерти Всеукраїнської рекламної коаліції оприлюднили прогнози щодо розвитку рекламно-комунікаційного ринку. За їхніми оцінками, у 2025 році обсяг цифрової реклами перевищить 53 мільярди гривень, що на 29% більше, ніж у 2024-му. ...

Театри з різних областей презентують вистави на фестивалі у Дніпрі

На Дніпропетровщині розпочався відкритий фестиваль української драматургії «ДНІПРО.ТЕАТР.UA». Свої вистави до міста привезли театральні колективи з Івано-Франківської, Кіровоградської, Одеської, Сумської, Харківської та Херсонської областей, а також із Києва. ...

Держмистецтв оголосило конкурс на здобуття премії імені Л. М. Ревуцького у 2026 році

Державне агентство України з питань мистецтв та мистецької освіти оголосило про старт конкурсу на здобуття премії імені Л. М. Ревуцького у 2026 році. ...

На Дніпропетровщині зник 11-річний хлопчик (Фото)

Павлоградські правоохоронці розшукують 11-річного Богдана Огли. 2 жовтня хлопець пішов з дому та наразі його місцеперебування невідоме. Може прямувати до с. ...

Ми в соц. мережах:    Розробка та підтримка
НСЖУ © Всі права захищені 2025.