18 жовтня 2013 року в Києві вп’яте збираються видавці газет, інформаційних сайтів та порталів. Всеукраїнський Медійний Конгрес – це щорічний захід Асоціації незалежних регіональних видавців України, що об’єднує гравців ринку для розмови про тренди, перспективи, можливості, позитивний та негативний досвід.
– Сьогодення та завтрашній день вже доволі яскраво говорять нам про необхідність все більшої трасформації уваги класичних, друкованих медіа до інтернет-перспектив. Вже понад 5 років всесвітні тренди підтверджують: канали доставки інформації змінюються. З друкованих шпальт вони переходять на екрани комп’ютерів, смартфонів. Тому з цього року ми уточнюємо і формат нашого Конгресу – з Газетного він розширюється до Медійного, де ми говоримо і про якісний контент, і про монетизацію новинних онлайн та друкованих медіа, і про маркетинг обох різновидів медіа, – каже директор Асоціації Оксана Бровко.
У Конгресі братимуть участь понад 20 спікерів з України, Польщі та Росії. Розглядатимуться напрямки контенту, монетизації та маркетингу.
Серед спікерів:
– П’йотр Гражек, керівник продажів реклами в регіональні видання, «Агора», Польща;
– Четель Хонес, журналіст, медіа-консультант, Норвегія;
– Мірек Ковальські, радник з питань електронних медіа, Польща;
– Ігор Гужва, газета «Вести»;
– Михайло Красюк, PR-директор Ekonomika Communication Hub;
– Максим Саваневський, Watcher;
– Максим Хомутін, комерційний директор United Online Ventures;
– Анна Артеменко, компанія «Ашманов и партнеры Украина»;
– Святослав Комаха, Google Україна;
– Ян Голуб, засновник онлайн-ТБ BeTV;
– Зоя Казанжи, медіа-тренер;
– Ольга Гаригіна, «ТНС Україна»;
– Наталія Мироненко, «ППН Україна»;
– Антон Воронюк, керівник академії WebPromoExperts
Детальніше про Конгрес: http://newspapercongress.wordpress.com
Детальніше про вартість: http://newspapercongress.wordpress.com/участь/
Дніпропетровська обласна організація Національної спілки журналістів