Медійників вчитимуть заробляти на сайті та соцмережах: завершується реєстрація на повторні вебінари з Programmatic. Не всі змогли потрапити на перші навчання «Програматична реклама для продвинутих», тому їх влаштовують ще раз. Окремо – для новачків у цій справі та тих, у кого вже є певні знання та навички.
Навчання проведе
Вадим Крючок – Head of Customer Success Department в компанії Yieldbird та співзасновник стартапу
cd-news.pl.
Основна мета вебінарів – навчити заробітку на автоматичній рекламі RTB та надати практичні рекомендації.
Коли: 16 серпня (тривалість – по дві години):
– для новачків – о 10:30,
– для тих, хто знайомий з інструментом, – о 16:30.
Для реєстрації зацікавленим треба надіслати електронного листа на адресу
fundacja@wyborcza.pl (у заголовку листа для новачків варто написати слово BASIC , для знайомих з інструментом – ADVANCE).
Навчання – безоплатне. Організовують його партнери НСЖУ – Фундація Газети Виборчої та Український медіафонд спільно зі шведським фондом SIDA.