Редактори та менеджери п’яти реформованих газет Дніпропетровської області взяли участь у дводенному тренінгу з питань налагодження медіа-бізнесу для роздержавлених ЗМІ.
Захід відбувся в середині березня у Харкові. Мистецтву заробляти гроші і при цьому залишатися незалежними навчав професіонал-практик цієї справи, один з найуспішніших представників українського медіа-бізнесу Дмитро Кліманов, власник ТОВ РІА«К&К», видавничий дім «Телегазета» (Луганщина).
В ході робочого процесу аналізували запити рекламодавців, організаційну структуру видань, говорили про переваги та недоліки існуючих ЗМІ, особливості подачі матеріалів, як виміряти аудиторію кожного типу ЗМІ та як стати конкурентоспроможними на медіа-ринку (асортимент продуктів, стратегічне планування) тощо. Тренер вичерпно відповідав на всі запитання учасників.
«Я чесно скажу – газети будуть ще довго. Але питання в тому, яка буде їх ціна. Створюючи продукт, ми маємо розуміти, як довго він буде жити», – зазначив Дмитро Кліманов. За його словами, розвитку громад без сучасних медіа не буде.
Тренінг проводився в рамках проекту «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.